Chcete něčeho dosáhnout? Mějte cíl!

Před nedávnem jsem přemýšlela o tom, jak se dokopat k činnostem, které mě nebaví nebo na ně zrovna nemám náladu.

Příkladem takové činnosti je třeba cvičení. Někdy to ani není v tom, že by se nám nechtělo. Ale z práce se často vracíme unavení a mnohdy prostě není nálada, síla ani pomyšlení na hand-534867_640to jít ještě běhat. Tak to prostě je (a někdy se nám opravdu nechce ).

Dlouho jsem přemýšlela co mám se sebou dělat, aby jsem se donutila. Zkoušela jsem cvičit podle Jilian Michaels, zkoušela výzvy apod. Všechno mělo výsledky…ale asi mě to nedonutilo jít do toho úplně naplno a dlouhodobě. Neměla jsem totiž pořádný cíl…

Vytyčte si cíl – ušijte si na sebe bič

Člověk musí být na sebe pes, aby se k něčemu sám dokopal. Pokud nemáte zrovna osobního trenéra, který by Vám stál pořád za zády, musíte se dokopat sami. Jak?

Můžete pro začátek zkusit něco méně razantního. Domluvte se s kamarádkou na pravidelném běhání/cvičení. Dejte si za cíl, že zhubnete např. jedno, dvě kila za měsíc. Pokud do měsíce jedna z Vás (nebo obě) odpadnete, musíte zvolit těžší kalibr.

Mě inspirovala kamarádka, která hodila na facebook výzvu, že za 3 měsíce zhubne 5 kg na tucích. Po té dala fotky před a po a zbývalo jen přijímat gratulace. Já ale nemám naturel na to, vystavovat své fotky notabene v bikinách takhle veřejně. Proto jsem si řekla, že na to půjdu jinak a přihlásila jsem se na běžecký závod, který se bude konat cca za měsíc. Můj cíl je poměrně skromný: nebýt poslední a pokud možno vybojovat co nejlepší umístění. No a samozřejmě… neztrapnit se před mými čtenáři a lidmi, které mě znají…

Už jsem na tom začala pracovat… a z dnešního tréninku jsem si přinesla sedřené paty do krve z nových běžeckých bot. Jak vidíte…jdu až na dřeň. :-)

Ale nevzdávám to a o dalším postupu Vás budu informovat 😀



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *