Česká pošta – místo kde se zatmívá rozum

Co si vybavíte, když se řekne Česká pošta? Možná to jsou nekonečné fronty, hádky se u přepážky, neustálé zdražování, nedohledatelnost zásilek… někomu vyvstanou na mysli snad i pozitivní zkušenosti. Já bych to shrnula jedním slovem -) nekonečný chaos.

Pošta Dejvická – místo kde se zatmívá rozum

Ten, kdo někdy viděl 12 úkolů pro Asterixe, ví o čem mluvím. 😉 Hlavní pošta pro Prahu 6, aČESKÁ_POŠTA_1 nemá vyvolávací systém. To má za příčinu dlouhé a nekončící fronty a spoustu naštvaných lidí (speciálně když se bez varování jedna z přepážek uzavře). Je zajímavé, že přepážky na této poště mají obdivuhodnou vlastnost se stěhovat. Jednou můžete balíky podat u dvou přepážek… po druhé u všech, potřetí jen u jedné. Jednou je výdej obálek s pruhem v prvním patře, po druhé v přízemí. Čekáte náhodou v jiné frontě? Máte Smolíka, samozřejmě že Vás nikdo nepustí :-)

Dalším problémem jsou špatně vyškolení zaměstnanci, kteří jakmile se trochu zaškolí, putují jinam nebo dávají výpověď. Já se jim ani nedivím, protože dělat v takovém prostředí není zrovna balzám pro duševní zdraví. Nicméně to má za důsledek, že pokud něco potřebujete, trvá vaše odbavení  sakramentsky dlouho nebo musíte dlouhosáhle vysvětlovat, co vlastně chcete.

Neznalost neomlouvá!

Pošta neustále vymýšlí nějaké novoty. Ať už jsou to nové produkty (balíky do ruky, na poštu apod.) nebo zákaznická karta. Problém je, že díky reklamě všichni o novinkách ví, jediní kteří ani netuší  jsou zaměstnanci. Světe div se, nepůsobí moc profesionálně, když u přepážky musíte vysvětlovat benefity věrnostního programu a zaměstnanci na vás koukají, co si to na ně vymýšlíte. Nikdo nevěděl co si s kartou počít, všichni po mě chtěli podací lístek, který jsem dle podmínek vůbec nemusela mít (měli mi ho vytisknout sami).

Největší průšvih ale je, když po někom něco chcete. Na poště visel obrovský plakát, propagující známky s Bobem a Bobkem. Koukám na to, a říkám si, že je neprodleně a ihned musím mít! 😀 Jakmile jsem si o ně ale u přepážky řekla, nikdo nevěděl co tím myslím… posílali mě od přepážky k přepážce a výsledek žádný (akorát mi nutili známky s velikonočním zajícem).

Ještě jedna story, ta Vás pobaví. Došel mi dopis, kde bylo psáno, že má zákaznická karta by mohla být vadná… v dopise byly přiloženy karty nové, ty staré že mám vrátit na poštu. Vše jsem udělala dle pokynů. Za cca 3 týdny mi došel dopis…otevřu ho… a v něm mé staré karty zaslané poštou zpět… kdyby se mi opravdu ztracené věci vracely tak rychle jako karty od ČP…to bych byla vážně spokojená… :-)

Hlavně nenápadně…

Jak dělat věci nenápadně by jsme se zase měli od pošty učit. V této disciplíně totiž  přímo exceluje. To takhle přijdete na poštu a nenápadně je zásilka min. o 2 koruny dražší…  Uprostřed roku… bez varování… taky pěkné…

Máte nějaké pozitivní/negativní zážitky z České Pošty? Podělte se s nimi do komentářů nebo na můj e-mail info@alisa-alisa.cz



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *